23 lipca 2011

Hejo!!

W końcu nowy post! Jestem właśnie u zznajomej, Foki, i mam dostęp do neta. Wracam w środę, więc w czwartek będę. Jest fajnie, ale się troszku nudzę. Dziś idziemy do media markt, bo chcę sobie kupić mp4, bo jest akurat za 14 €. Niesamowite, ile się zmieniło przez rok w domu Viki i Mańka!! Kupili sobie skórę (kanapy) i jadalnię i w ogóle. Jak przyjadę do domu, pokażę wam zdjęcia. Kupiłam sobie troszkę nowych ciuchów. Też je pokażę. Dziś mam zamiar kupić sobie nowe rurki, bo Foka se kupiła i za 15 € to się opłaca. I w ogóle przepraszam, że nie pisałam przed wyjazdem, ale wiecie... Pakowanie się i takie inne sprawy. Kot Foki, rosyjski, jest super! Ma charakter jak Zuza i jest taki mięciuśki! Dobra, kończę, bo będziemy zaraz gadać i muszę nadrobić zaległości z blogami.  Oki. Paa! Aha, i jeszcze pozdrowienia  dla moich dwóch przyjaciółek, Eweliny i Natalii i innych!!

1 komentarz:

  1. dziękuję bardzo :*
    wracaj! ale mnie wtedy nie będzie :(
    pozdrowienia z polski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^