Witam ponownie!
Byłam troszkę na podwórku, ale jest tak zimno, że przyszłam do domu :)
Montowałam trochę na blogu, ale to tylko pogorszyło sprawę, więc przywróciłam wszystko tak, jak było.
Odwołując się do tytułu notki, razem z Ewką nakręciłyśmy filmik, gdzie się wygłupiamy. Tylko nie zwracajcie uwagi na różne hałasy typu wiertarka czy coś innego. Ten filmik nagrywałyśmy u mnie na balkonie Ewki laptopem, bo moim się nie da... ;/
Uwaga: click
Stare, z Holandii...
Bye!
Świetny blog < 33
OdpowiedzUsuńUwielbiam go czytać.
Piszesz bardzo interesująco.. ♥
Zapraszam do mnie i do dodania się do obs < 33
http://asia-przybycien.blogspot.com
ładne papugi ;3
OdpowiedzUsuń