09 lipca 2012

W Holandii

Hej!
Jestem właśnie w salonie w nowym mieszkaniu w Holandii :) Niestety nie mam zdjęć, bo zapomniałam kabla z telefonu ( taka gapa ze mnie ;p), ale później być może dam jakieś zdjęcie, zrobię specjalnie na bloga aparatem szwagierki :) Niestety pogoda nie dopisuje, codziennie pada, no ale taki klimat... Kiedy przyjadę do Polski to nadrobię wszystko, poopalam się i mam plan ściągnąć Natalię do mnie na jakiś tydzień, czy no może troszkę więcej ;D
Piszę notkę z laptopa szwagierki, bo w moim laptopie pękł kabelek :( I się nie ładuje laptop, bo ładowarkę mam w dwóch częściach i jak na razie jestem skazana na pisanie notek nie u siebie .
Kończę, będę teraz się starała codziennie dodawać notki, ale nie wiem czy będą zdjęcia, bo jak pisałam wcześniej nie mam jak ich dać, poza tym  nie jestem na swoim komputerze.
Tak więc, lecę! Papa. Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^