31 maja 2012

Taniec

Hej!
Wybaczcie, że tyle nie pisałam, ale wolę przesiadywać na podwórku niż przy komputerze :)
Dziś notka na szybko. Przed chwilą wróciłam ze szkoły, fajnie dziś było. Na pierwszej i drugiej lekcji z dziewczynami miałyśmy próbę tańca, bo dziś był dzień tańca w mojej szkole. Jejku... 2 dziewczyny tak fajnie (żeby nie powiedzieć- zajebiście) tańczyły, że ja po prostu oniemiałam z wrażenia. Kiedy tańczyłyśmy my tj. dziewczyny z mojej klasy, oczywiście wszystkie płakałyśmy, gdyż po naszym układzie, solówce koleżanki, miała solówkę inna koleżanka. Tańczyła ona jazz, trenowała kiedyś balet. Zwykle na próbach śmiałam się z tego, że one płakały wszystkie, ale tym razem, jak zobaczyłam, że lecą jej łzy, popłakała się nasza 'instruktorka' tzn. koleżanka z klasy, która układała nasz taniec. No i prawie wszystkie zaczęłyśmy płakać... Ahh... :)

Dobra, koniec tej paplaniny, bo lecę po koleżankę.
Polecam filmik, świetny ^^
A teraz już lecę. Bye!

3 komentarze:

  1. Hahaha te "ukryte polskie" sa genialne, kazdy obejrzalam po milion razy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry mix! :D

    zapraszam na mojego bloga, notka nt. kuracji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ukryty polski
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^