Hej!
Dziś w szkole było świetnie!
Na pierwszej lekcji w-f przeleciał szybko, później na jasełka, a na matmie przygotowania do wigilijki.
Było dość sporo jedzenia, bo uszka z barszczem i ryba po grecku i jakieś chipsy, którymi chłopcy od razu się zajęli. ^^
W klasie na przemian dawaliśmy sobie prezenty. Ja dostałam Toffife, jakieś żelki krowy, bransoletkę z rzemyków, na której jest takie słońce i charmsa- Asa. Bardzo mi się podoba , jest świetny.
Pod moją choinką zapełnia się miejsce prezentami ^^ Znalazłam sobie takie o to zdjęcie:
Hahaha!
Na wigilijce wcieliłam się w rolę fotografa ;) Pani mi dała swój aparat i wszystkim robiłam zdjęcia ^^
Ogólnie udany dzień :)

Ja też miałam wigilie klasową XD
OdpowiedzUsuńŚmieszne to zdjecie jest ; D
Zaprasza do mnie : )