Hej!
Dziś byłyśmy z Natek w sh i drogerii. W sh kupiłam sobie prześliczną sukienkę. Na początku Natalia ją znalazła, ale nie miała na tyle kasy, żeby ją kupić, bo wzięła tylko na krem do babeczek, a ja tam jeszcze miałam swoje. Kupiłam też sobie bluzeczkę i taki bezrękawnik firmy Reserved. Za wszystko dałam 23 zł. W drogerii kupiłam lakier biały, więc pomaluję sobie dziś nim paluchy i do tego czarne wzorki. W następnej notce dodam zdjęcia. Albo zrobię filmik. Co lepsze?
A teraz kilka fotek z podwórka:
Obok fontann w drodze do sh
Ja z Bartusiem.
Ja w nowej sukience
Na moim tle :D
Przy zabytkowym miłorząbie japońskim.
Na trzepaku na podwórku.
Przy działkach.
To co myślicie o sukience i zrobić filmik czy wgrać zdjęcia??
Pa!
filmik
OdpowiedzUsuńta sukienka taka sobie. znaczy tylko na wesele czy coś, bo normalnie to w niej chyba się nie da chodzić ;d
OdpowiedzUsuńsukienka śliczna i bardzo mi sie podoba;)
OdpowiedzUsuńlepszy filmik