Hej. U mnie nic ciekawego, tylko mnie trochę przyjaciółka wkurza... Ale nie będę o tym pisać, bo pewnie będzie miała pretensje... Jeżeli jutro zaśpiewam facetowi z muzyki to dostanę 6 na koniec :) I uczę się do historii to będę miała 5 na koniec i wielkie MOŻE 5 z polskiego, a to u mnie sukcess! :D Poproszę Ciemnego, żeby dał mi 4 z przyrody. Dochodząc do tematu postu, to strasznie boli mnie ząb... Mama jutro zapisze mnie do stomatologa u siebie w szpitalu, bo tutaj w przychodni to jakaś paranoja jest. Dentysta dał mi lekarstwo, abym przyszła za dwa miesiące ( to było w grudniu, że w styczniu mam przyjść) i by mi włożył plombę. Ja idę do tej przychodni, a tu mi baba wyskakuje z tekstem, że stomatolog jest tylko prywatnie i tylko dwa razy w tygodniu... Mam złe zdanie na temat tej przychodni... Ale mniejsza o to. Już za niedługo 3-dniowa wycieczka, a później zakończenie roku... ^^ I'm so happy :) Ok, kończę, bo mnie ten ząb nawala...
Bye!
Bye!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^