09 czerwca 2011

Torba

Hej!
Jak ja się cieszę, że już będzie luz w szkole. Dostałam 6 na koniec z muzyki choć nie zaśpiewałam tej piosenki, którą miałam ^^
I mam wzorowe zachowanie ;D
Odwołując się do tematu postu, dostałam dziś fajową torbę (uwielbiam takie) i super basebollówkę od Asi, bo robiła porządki z szafie.
Teraz fotki:


 W realu to wygląda lepiej :)
 Mój strój dzisiejszy przy okazji ^^

Chyba ubiorę ją jutro do szkoły :)
Już za 2 tygodnie wyjazd do Holandii ^^
Bye!

1 komentarz:

  1. na facebooku wczoraj dodałam filmik, pokazujący jak najczęściej robie koczki^^:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^