13 czerwca 2011

Netherland

Hello!
Dziś nie było nic ciekawego. Jakoś przeżyłam te 7 godzin. Nuuuda... Jeżeli chodzi o tytuł postu, to dodam dziś kilka zdjęć z Holandii 2010. Było super! Wieczorem jeszcze napiszę jakąś notkę, bo mama dziś na nockę ma i wolny dom ^^
Teraz fotki:
 Ja . Jeszcze w starej fryzurce :D
 Też ja. Ten obściskujący mnie facet to mój brat ^^

 A teraz my: (od lewej)
1. w ręczniku- moja mama'
2.ja w bluzie od Viki
3.Viki i papugi ( Viki to ona mojego brata &&=
4. ten najwzsyz+ Maniuś
 Teraz idziemy na HoogeSchool
Znów ja, ale tym razem nad morzem (jest bardzo zimne, bo połączone z Oceanem Atlantydzkim) brrr.
Kończę, ale potem jeszcze coś dodam.
P.S. Już w środę wycieczka! Dodam jeszcze foto pokoju, w którym będę przez te dwie noce :
Łóżka są fajne :)
Bye!

4 komentarze:

  1. świetne zdjęcie , :D
    A jakie śliczne papużki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia ;) zgadzam sie sliczne papuzki ☺☺☺
    A lozka rzeczywiscie fajne xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz świetnego bloga!
    Mam prośbę, a mianowicie - dodaj mój blog do obserwowanych. Bardzo mi na tym zależy. Będę bardzo wdzięczna :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^