02 czerwca 2011

Hello!

Przepraszam, że tam długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, a jak już go miałam, to mi się nie chciało... ;/
Miała być taka fajna pogoda, tak fajnie się zapowiadało! A tu co?! Burza przez dwa dni!! Chamstwo! Co dostaliście na dzień dziecka? Ja 20 zł :d i poszłyśmy z Natek do Areny i kupiłam se super torebkę! Tylko 9,99!!
Przepraszam, ale jakość telefonowa... ;/

Zgrało mi się jeszcze jedno zdjęcie, które zrobiłam we wtorek przed szkołą.
Haha!
Bye!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy dodany komentarz. ^^